Terug naar overzicht

Berichten van eGPO

Er komen bij onze helpdesk vaak vragen binnen over “welke berichten krijg ik van eGPO en op welk moment?” Wanneer geeft eGPO je een seintje? In dit artikel leggen we je snel uit op welk moment eGPO je een mailtje/berichtje/SMS stuurt.

eGPO stuurt automatisch berichten per email in de volgende gevallen:
– wanneer je een uitnodiging hebt ontvangen om samen te werken
– wanneer je een patiënt toegang geeft tot eGPO, krijgt de patiënt direct een email. Daarin staan links naar wachtwoord-instellen en inloggen.
– wanneer je een of meerdere openstaande uitnodigingen/taken hebt staan.

eGPO stuurt je een push bericht* wanneer
– een collega je een chat bericht stuurt
– je een nieuwe uitnodiging ontvangt. De ontvanger van de uitnodiging krijgt gelijk een push bericht.
– je een uitnodiging geaccepteerd hebt. De verzender van de uitnodiging krijgt dan een push bericht.
– je een uitnodiging geweigerd hebt. De verzender van de uitnodiging krijgt gelijk een push bericht.
– als je een uitnodiging intrekt. De ontvanger van de uitnodiging krijgt gelijk een push bericht.

(*) een push bericht is een kort bericht dat op jouw smartphone komt, je moet hiervoor de app installeren, de Android app of IOS app. Een push bericht kost geen geld.

eGPO stuurt je een SMS wanneer
– je voor de eerste keer inlogt op een nieuwe locatie of apparaat
– je je wachtwoord opnieuw wil instellen

Heb je vragen of wil je je instellingen checken, dan kan je op werkdagen (tussen 9:00-17:00 uur) contact opnemen met onze helpdesk via 0182- 621138. Zij helpen je graag op weg.